Labels

Wednesday, October 10, 2012

うー

*下手な日本語、今回、本当にごめん*



何とか、ムカつく。


わたしは他の人と全然違うです。
わたしと他の人と同じだと思うな。


ムカつく。
わたしな。
バカじゃないの。
もう。


Why do people always think that they can do whatever they want with you?
The world doesn't revolve just one person.
People think that they are putting themselves in other people's shoes.
But what they're doing is just putting other people into their shoes.
Why are people so blind these days.


Stop assuming.
I'm not who you think I am.
What makes you think I'm this and that?
I'm way more than this.
I don't deserve this.


苦しいです。
ムカつくです。
でもわたしは自分に考えるばかりしかいないの。


お久しぶりだった。
It's been a long time since I've ranted like this in my blog.
I thought I've been way over doing this. Even if I've done worse before.


なんで人生はずるいなの。
みんなは友達と近い関係みたいです。
わたしは、一人ぼっちみたいです。
I don't need sympathy though.
Sometimes I'm OK with this.
ときどき、いいんの。
これで、いいんの。


でも、そう言ったら、また頑張りたいです。
あーー
ムカつく。
ちょっと落ち着けます。






音楽を聞くにいく。
忘れよう。

No comments: