Labels

Monday, October 22, 2012

面白いっ!

ただいまもどりました!
お久しぶり~
今日のバイトは忙しかった!
明日はサロンパス!w


最近面白いことと変なことはたくさん!ふふ~
好きな~
最近の夢も変です!



昨日は日本人のお客さんの電話が来て、英語で話しました。でも声が本当に本当に聞こえなかった。わたしは英語で『I can't hear you, please speak louder』って何回も言った。でも、お客さんはなんか、わたしの言葉は分からないかな、聞こえないかな、小さな声で続きました。。。
もう無限なとき、わたしは突然日本語で『あの、大きな声でお願いします』って言いました
∵・゚ゞ(≧д≦)ブッ!!!
わたしもびっくりしました。。。
お客さんに失礼しましたかな (;>ω<)/
この言葉は実は悪いですね?お客さんに

でも電話は平気で終わったー



これはFacebookとツイターでもかきました。
本当に。。。w

I don't mind speaking Japanese at work, but I'm worried that once I speak, and when they say something that I don't know (yet), I'll be getting myself in trouble. LOL. 頑張りましょう!


2週間まえ、カラオケに行きました
楽しかった!!
初めてたくさん日本の歌を歌いました!
また行こう!


わたしは最近パソコンで絵を描いて、描いて
明日は休みの日ですが、明日も描きます!
少し楽しみにしています~


え~たくさん言いたいことがある!話したいこと!
でも、ちょっと忘れしまいました(;>ω<)



今日はここまでかな!またね!



Oh, and also, my black star earring fell of at work today, so I was looking around for the silver supportive piece at the back. But couldn't find it.
Came back to find it on the table. And then I realised, I think I woke up a little before I completely woke up this morning, and I think the earring fell off then.
And I realised, how'd my earring managed to stay in the hole without falling off without the silver stud?! Mystery~ haha

Work today was busy. Christmas coming! Work gets busy, but I still have to admit, I am looking forward to Christmas! ^^
Soon, eh.

The Japanese parts and English parts are a little not balanced, sorry about that!
Aching all over and tired, salonpas tomorrow!

Till then!

No comments: