Labels

Tuesday, December 25, 2012

自分の気持ちを届けるようにー(≧人≦)

このポストは22日から書いてた。This post is written starting from the 22th.
実はクリスマスの零時にアップデットしたかった。Actually, I wanted to update on Christmas at midnight.
でも頭に書きたいことをずっと思って、すぎましたので、今からまずは書きましょう~ But I've been thinking a lot about what I want to write, maybe a little too much, so I'm starting early.

わたしはね家族と仲良くしてないです。いつもそうやって。
このうちにいると、幸せなんて言えない。
でも今、そんなの嬉しくないことを話さない!



ここまでわたしと歩いたひと、本当に感謝します。Thank you for those who have walked this far with me.
今年出会ったひとも。たくさん楽しい思い出、ありがとうございます。The people whom I've met this year, too. And the wonderful memories, thank you.
皆さんに出会って、本当によかったです。It's really great that I've met everyone.
いつもお世話におりました。

このポストはわたしのことばかりですみません。I'm sorry if this post is all about me, and only me.
でも一度、こんな日に、書きたいんです~ But I wanted to write this, for once, all about me.
わたしね、いつも自分のことを他の人と違うと思って。I've always thought myself as being different from the others.
変な人と呼ばせてもいい。I don't even mind if people called me "weird".

友達がわたしのことを『やさしすぎる』と言ったことあります。Someone once said to me that I'm too kind.
少し心配したけど、別の友達がわたしに『やさしすぎては悪くないよ。やさしさをできるひとは凄いと思う』とかを返事しました。I was worried, but another friend replied me "What's wrong with being too kind? Being able to be kind is an amazing thing".
(ここ、BUMP OF CHICKENの『ひとりごと』を聞いて)wwww
(Insert BUMP OF CHICKEN's "Hitorigoto" here.)
最近ずっと考えました。I've been thinking a lot lately...
わたしは本当にどんな人かな。What kind of person am I really.
んんんんんんー
厳しいは絶対ありますw I'm definitely a strict person.
んんーー
多分、わたしはそばのことを気になる?Most probably, I'm the kind of person who notices things around her very much?
いつも他の人のことを考えて、気をづいて。。。I'm always thinking about other people, considering for them...
オーバー敏感かな?Maybe over-sensitive?
うん、多分。Probably.

当初敏感って悪いことと思った。苦しいことと思った。At first I thought this was a horrible thing, it's gonna be tough and stressful.
でもね、ちゃんと考えたら。。。But when I thought about it carefully...
他の人ができないこと、わたしならできる。It's almost like, what others can't do, I can do.
他の人が気をつかないこと、わたしなら気をつける。And what people can't/don't realise, I'm able to see it.

わたし、
いつも、何でも助けたいです。
教えたいです。I'm always wanting to help.
誇称じゃない、法螺じゃない、高言じゃない。I'm not boasting, or being prideful or proud.
自慢でもなく。もしここまで読んで気持ちが悪くなった、すみません。If I made anyone comfortable, I'm truly sorry.
信じないでもいいw It's OK if no one believes in me.
わたしは自分の心を書きたいんだけです。Because all I want to do, is to write me out.

強くても、弱いです。I may be strong, but I'm weak, too.
元気でも、寂しいです。I may be cheerful, but I'm lonely, too.


ってー
ここまで止めます~ I shall stop here!
書きすぎたら、つまらなくなるw If I continue writing, it'd become boring!
Find out the rest for yourself! XD



長くて、読んでくださって、ありがとうございました!
Thank you for having read this super long post!

いつも下手な日本語はすみませんでした。
いつも教えてくださった、ありがとうございました。


これからずっと一生懸命頑張ります!
これから、また、よろしくお願いいたします!


Here onwards, I will work harder towards what I wish to fulfil.
Be it wanting to write songs, to writing poetry, to experiencing things I've never experienced before.



以上 That's all.

シミンでした

No comments: