Labels

Friday, June 07, 2013

Star Trek~

わたしのブログを読む人が3400人になりました。ありがとうございます!


今日は映画Star Trekを見に行きました~!すごく面白かった!最高でした!機会があったら、是非見に行ってくださいね!^^/
Went to watch Star Trek today! It was really awesome! With the villian from HEROES, Sherlock Holmes, all the wonderful casts! Really great movie! Everyone should catch it! XD


映画の後、SMUで勉強をしました~1時間ぐらいだけかな~勉強しながら、眠くなりましたw
ちょっとやばいな~!
Went to SMU to study after the movie. For about an hour? I got sleepy in the end though ><


今日もモンスターカレーを食べました!初めてです!結構美味しかった~!普通なカレーより、もっと辛かった!
Went to Monster Curry to eat~ First time! Was spicy compared to other normal Japanese curry!


帰るとき、雨に歩きましたw
わたしは本当にやばいです。風邪はまだすっかり治ってないのに><
Got drenched getting back. Which is rather stupid of me cos my cold isn't completely recovered yet D:


7月7日、もうすぐ来るですね!本当にがんばらにゃいけん!
Must work harder! Even harder! 7th July!



See ya ^^
おやすみなさい~

No comments: